Поломки роздаток Kia, Hyundai

ЦІНИ НА ПОСЛУГИ

Ремонт роздаток від 4000 грн

Ремонт муфт від 2000 грн

Ремонт мостів від 4000 грн

Ремонт промвалів від 2000 грн

НАШ МАГАЗИН

Багато власників Kia Sportage та Kia Sorento, Hyundai Santa Fe та Hyundai IX35/Tucson, особливо після 2009 року випуску (так званого третього покоління), стикаються з проблемами повного приводу, що часто звучить так:

  • рушав з місця, треба було прискоритися, натиснув на газ, отримав сильний удар;
  • під час руху почув удар у районі ніг водія/підлокітника по днищу. При цьому машина продовжує рух, як ні в чому не бувало;
  • кілька разів ложив у бруд на пузо (трактором витягували), через деякий час зник повний привід;
  • не включається/відмовив повний привід;
  • витягував/буксирував інше авто, після цього загорілася помилка повного приводу;
  • не крутить задній кардан.

Як правило, проявляється ця проблема взимку, а також при проходженні грязьових ям (коли власник авто виявляє, що «свистять» передні колеса). Якщо їздити тільки асфальтними дорогами, різко не стартувати на світлофорах, то можна нічого і не помітити, але проблема, очевидно, сама не зникне.
У переважній більшості випадків причина несправності в шліцевому з'єднанні між роздаткоюроздаточною коробкою) та коробкою передач. Шлиці просто зриває (злизує). Більше не щастить дизельним авто, в яких крутящий момент більший ніж у бензинових.

Slizannye shlicy korpusa chashki defferenciala "Злизані" шліци корпусу чашки диференціалу
Джерело фото: goo.gl/frnvWm
Rzhavchina i grjaz' v chashke defferenciala Іржа та бруд у чашці диференціалу
Джерело фото: goo.gl/MyRKsx
Iznoshennye shlicy vala razdatki Зношені шліци валу роздатки
Джерело фото: goo.gl/34lyMp

Це справжня хвороба Кіа Соренто, Кіа Спортедж, Хюндай Сантафе, Хюндай Туксон (IX35) після 2009 року. При чому рано чи пізно з цим стикається майже кожен власник цих авто, якщо не робити профілактики (наприклад, можна почитати за посиланням, хоча за відгуками і це не завжди допомагає).

Первинна діагностика проста: машину на підйомник, включаємо передачу і дивимося на задній кардан, якщо він не крутиться, то, швидше за все, у вас поломка роздатки, про яку ми пишемо. Якщо кардан на підйомнику крутиться, то, швидше за все, проблема в муфті включення повного приводу. Також додамо, що не рекомендуємо довго їздити з такою несправністю повного приводу, оскільки через перегрів від тертя механізмів роздатки можна отримати додаткові пошкодження роздаточної коробки.

У різних джерелах (наприклад, посилання 1, посилання 2, посилання 3, посилання 4, посилання 5) першопричиною є сальник (OE-номер: 47352-39300), що стоїть на вході проміжного валу правої півосі роздатки. Несправний сальник призводить до попадання вологи та бруду у роздатку. Все це (оскільки промвал наскрізь проходить через роздатку) доходить до шліцевого з'єднання валу роздатки і чашки диференціала коробки передач (інакше: корпус диференціала, кожух-кришка диференціала). Згодом, під дією корозії, метал слабшає і шліци зрізає.

Якщо поглянути на ту частину промвалу, що у роздаванні, то там повно іржі, що підтверджує правильність такого судження. 

Rzhavchina na promvale Kia Sportedzh Іржа на промвалі Кіа Спортедж
Джерело фото: goo.gl/QrMBvl
Rzhavchina na promvale Hjundaj Santa Fe Іржа на промвалі Хюндай Санта Фе
Джерело фото: goo.gl/oG5U3h

Вирішення цієї проблеми, прямо скажемо, недешеве. Якщо Вам пощастило та зрізало шліци тільки на роздатці, то такий ремонт з роботою майстра та купівлею б/в роздатки може обійтися від 450 дол. Про покупку нової роздатки навіть говорити страшно, враховуючи її ціну.
Якщо Вам не пощастило і зрізало також шліци корпусу (чашки) диференціала, то потрібно купувати і її, що може додатково обійтися в 100-400 дол. (залежно від модифікації)

Ми ж пропонуємо більш дешевий варіант і не менш надійний – відновлення шліців роздатки та/або корпусу диференціала. Це обійдеться щонайменше вдвічі дешевше.

Vosstanovlenie shlicov Відновлення шліців (приклад 1)
м Відновлення шліців (приклад 2)
Vosstanovlenie shlicov Відновлення шліців (приклад 3)